poniedziałek, 16 stycznia 2017

Cafe Parisian

Coraz bardziej rozkochuję się w papierach Graphic 45 :)
Dają niesamowite możliwości szczególnie dla osób, które np. nie maja bog shota. 

Zestaw zawiera bardzo bogate dodatki i chociaż ja miałam zestaw w formacie 8x8 cali 
bez dodatków i stempli to i tak z tego jednego bloczka powstały dwa albumiki, 
dwa tagi a jakbym się uparła to jeszcze by coś było :)

Część stron pomalowałam mgiełkami Lindy's

Zobaczcie dwa komplety z przepięknej kolekcji Cafe Parisian
którą ze wszystkimi dodatkami i stempelkami kupicie w Craft4you

Uwaga! zdjęć będzie dużo.


Pięknie dzis u mnie na Podkarpaciu - biało i słonecznie :)
Miłego poniedziałku Wszystkim życzę :)

Dorota

10 komentarzy:

  1. Как же всё свежо и красиво! Потрясающие работы!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od samego poniedziałku bomba. Piękne prace i jakże odmienne od poprzednich. Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Потрясающие работы! Невероятно гармонично смотрятся скрапбумага и самодельные фоны! Очень вдохновляюще!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale smakowite, aż przyszłą mi ochota na torcik w paryskiej kawiarence, gdzie nigdy nie byłam <:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymiękłam. Tylko Ty potrafisz zestawić strony z gotowych papierów z tymi malowanym przez siebie tak, by to wszystko było jak jedna kolekcja. Rozkładam ręce. Szacunek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne papiery i słodki album. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście piękne te papiery! A Ty jeszcze tak cudnie je wykorzystałaś!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. Musiałaś się napracować. Ale efekt jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń