środa, 11 stycznia 2017

Art journal - in the way 2017

Niezwykła przygoda przede mną i ogromne wyzwanie.
Dziś wysyłam swój pierwszy Art journal, który będzie przemierzał długą drogę
 przez kilka państw po to, aby niesamowite artystki zostawiły w nim swój wpis.

Zobaczymy się znowu w 2018 roku.

Napisałam - wyzwanie - bo jak wiecie nie tworzę Art journali, 
zawsze chciałam, ale wciąż brakowało czasu.
Kilka tygodni temu do projektu zaprosiła mnie Janka ze Słowacji, 
której niezwykłe prace możecie oglądać na blogu Scrapmagique

Jak już wiecie zgodziłam się, nie wiedząc jak wielkimi artystkami będą pozostałe dziewczyny,  niestety jak zobaczyłam kilka dni temu kto bierze udział w zabawie nogi się pode mną ugięły :)
Dlatego proszę o wsparcie i wielką wyrozumiałość a za rok obejrzycie mój Art journal 
ze wszystkimi wpisami i poznacie pozostałe dziewczyny.

A teraz juz okładka mojej "księgi", która już dzisiaj poleci w świat ....


Serdecznie pozdrawiam :)
Dorota

13 komentarzy:

  1. Beautiful creation. Love the colors.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna okładka :) Co do wyzwania, to dasz radę na 100%- jak nie Ty to kto?? Masz talent, dużo pomysłów i teraz tylko znajdź czas, aby to zrealizować :) Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany ! Niesamowity "wstęp" do reszty , szczęka opada ! zazdroszczę ! Pozdrawiam gorąco. Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny, pozytywny pomysł, godny popularyzacji. Dobrej zabawy. Ps. Tak sobie pomyślałam, że pomysł jest super i gdyby tak wszyscy, wszędzie, wymieniali się żurnalami, jak dawniej "Pamiętnikami", koleżanki w pracy, znajomi między sobą, ile pozytywnej energii by powstało.. Ech, utopia. Ale i tak dobrze, że jest scrapbooking. Pozdrawiam.D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny projekt mam nadzieję, że będzie ukończony :)

      Usuń
  5. Piękny. Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. It's a stunning piece, I can't understand why you would worry, your work is always amazing and faultless.x

    OdpowiedzUsuń
  7. Dorotko, okladka jest mega! Lubie Twoje prace i ciesze sie, ze w swoim AJ bede miala i Twoj wpis. Dziekuje ze sie zgodzilasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity...a Okładka WYMIATA :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. I like the cover of your journal!

    OdpowiedzUsuń