sobota, 28 lutego 2015

Kurs na taga z "boczkami"


Witam serdecznie :)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak w prosty sposób wykonać takiego taga.



Poniżej na zdjęciu widać czego potrzebujemy.
Tag może być gotowy bądź wycięty w dowolnym rozmiarze,
 jednak nie krótszy niż 16 cm i nie węższy niż 8 cm



Potrzebna będzie ozdobna ramka - najlepsza ta dwuwarstwowa, 
dzięki temu boki będą mocne.

Przygotowałam tez kilka elementów z kolekcji Idea d'oro 
ale w rezultacie wykorzystałam to co zostało z ramki.

Należy odrysować od szablonu (tag, który macie) jedną część identyczną
 i drugą większą po pół cm z każdej strony.


Zrobiłam przeszycia, ale nie jest to konieczne, 
następnie skleiłam większą i mniejszą część.


Przyklejamy naszego taga do papieru.


Przyklejamy kółeczko i zawiązujemy sznurek.


Sklejamy przestrzenną ramkę i rozcinamy na 4 części.
Następnie przyklejamy dłuższe boki pomiędzy warstwy papieru.
Wytnijcie kółko (może być od szklanki),
 przyklejcie na drugim papierze i wytnijcie odpowiednio powiększone. 


Kosteczki 3D muszą być zawsze pod ręką :)


Następnie przyklejamy pozostałe części z ramki bądź jak wolicie inne tekturki.

Zauważyłyście zapewne, że wszystkie elementy
 delikatnie tuszuję Distressem vintage photo.


Najpierw listeczki - mocowane oczywiście na kosteczkach 3D.


Kółko ze sznurka zawsze pasuje.


Kwiaty przyklejam klejem na gorąco tym bardziej, 
że wybrałam kwiaty z materiału, będzie szybciej :)


Następnie delikatnie mediuję, wybrałam takie podstawowe media:


Gotowe :)
Proste prawda ?








Zamieszczam dużo zdjęć, 
żebyście mogły zobaczyć w przybliżeniu mojego taga
i mam nadzieję zrobić podobnego.

Czekam na efekty :)

Użyłam najnowszej kolekcji ze Studio75 oraz kwiatów ze Scrapki.pl

Serdecznie pozdrawiam :)

Dorota


19 komentarzy:

  1. Super kusik! Na pewno skorzystam, a tag jest obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny i w moich ulubionych kolorach. Iwona K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tag boski, dziękuję za kurs, zadanie domowe przyjęte do realizacji pani profesor, pozdrawienia ślę do Lublina:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kursik, w wolnym czasie na pewno skorzystam, ostatnio złapałam się na tym że rok temu miałam zrobić karteczkę domek według Twojego kursu i do tej pory nie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dorotko, jak to tak opisujesz i pokazujesz, to wydaje się proste - chyba muszę spróbować, bo nie wiem czemu, ale odnoszę wrażenie, że i tak nie uda mi się zrobić takiego pięknego taga :D Twój jest idealny, ma piękne kolory, odpowiednią ilość warstw....i chyba będę musiała w końcu zainwestować w takie piękne kwiaty ;) Życzę Ci cudownego weekendu :*

    ps. mam jeszcze pytanie - robisz coś z tyłem taga? W sensie, jeśli stanowi on oddzielną całość, a nie jest elementem kartki, czy okładki albumu, to oklejasz go również jakoś z tyłu, czy zostawiasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu zostawiam przeważnie i robię taką kieszonkę trójkątną, taki boczek w który wkładam np. bilecik z życzeniami :)

      Usuń
  6. Piękny tag, muszę spróbować i zrobić podobny. Dziękuję za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Спасибо! Очень красивый! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny tag! Dzięki za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Very helpful instructions for such a beautiful tag.

    OdpowiedzUsuń
  10. LOVE your work ♥, and I am looking forward to join a class with you in Tromsø, Norway in few weeks. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda pięknie - bardzo mi się podobają takie kolory, ale mi jakoś z żółtym nigdy nie po drodze... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny tag, chyba spróbuję zrobić podobny Twoim sposobem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow fantastyczny tag :)) bardzo mi się podoba !!!

    OdpowiedzUsuń